معرفی شهرهای مهاجر پذیر فرانسه

معرفی شهرهای مهاجر پذیر فرانسه

معرفی شهرهای مهاجر پذیر فرانسه

فرانسه یک مقصد برتر توریستی و معروف به خاطر غذاهای خود، کشوری است که دارای تاریخ و فرهنگ است و تأثیر زیادی بر سیاست مدرن داشته است. برای کسانی که می خواهند به عنوان Au Pair در فرانسه کار کنند، مقاصد جالب زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و همه آنها مناظر و فعالیت های سرگرم کننده زیادی برای انجام دارند.

ماجراجویی Au Pair خود را در فرانسه شروع کنید و زبان آن را بیاموزید، طعم غذای آن را بچشید و معماری شگفت انگیز قرن 16 و 17 آن را مشاهده کنید.

ماجراجویی Au Pair خود را در فرانسه شروع کنید و زبان آن را بیاموزید، طعم غذای آن را بچشید و معماری شگفت انگیز قرن 16 و 17 آن را مشاهده کنید.

Au Pair در پاریس مزایا و شرایط

بدون شک یکی از معروف ترین شهرهای جهان است. اگر به عنوان Au Pair در پاریس بمانید، برج ایفل، نوتردام را خواهید دید و از موزه لوور دیدن خواهید کرد. با این حال، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید در پاریس انجام دهید و از آنها دیدن کنید.

بازدید از قبرستان پرلاشز چطور است؟ بله، گورستان است اما زیباترین قبرستان جهان به حساب می آید، پس حداقل برای ارضای کنجکاوی خود به آنجا بروید. در ادامه با چیزهای ترسناک جالب، با دوستان خود به دخمه های پاریس فرود بیایید.

اگر می خواهید کاری با خانواده میزبان خود انجام دهید، سعی کنید به موزه های دیگر پاریس مانند موزه اورسی یا موزه رودن بروید. و البته، بازدید از کاخ ورسای را فراموش نکنید، این کاملا شگفت انگیز است. چیزهای زیادی برای دیدن، تجربه کردن، خوردن در پاریس وجود دارد که نمی تواند در یک توصیف کوتاه قرار گیرد، بنابراین فقط به عنوان یک Au Pair در پاریس کار کنید و چیزهای شگفت انگیزی را که این شهر ارائه می دهد کشف کنید.

 

Au Pair در استراسبورگ

در استراسبورگ یک Au Pair شوید

استراسبورگ

استراسبورگ یکی از مهم ترین شهرهای فرانسه است که ساختمان پارلمان اروپا در آنجا نصب شده است. با این حال، آنچه در این مکان جالب است، آمیختگی آن بین فرهنگ آلمان و فرهنگ فرانسه است. اگر به عنوان Au Pair در استراسبورگ کار می کنید، می توانید زبان فرانسه خود را بهبود ببخشید و احتمالاً آلمانی نیز یاد بگیرید! علاوه بر این، معماری نیز تحت تأثیر فرهنگ آلمانی است.

 

یک مثال خوب از این ترکیب Rue du Bain aux Plantes است. خانه های آنجا شما را به یاد خانه های جنوب آلمان می اندازد. همچنین ارزش بازدید از کلیسای جامع استراسبورگ است که در آن زمان یکی از بلندترین ساختمان های جهان بود.

از آنجایی که استراسبورگ در آلزاس است، چیزی که باید از خانواده میزبان خود بپرسید این است که شما را به یک رستوران ببرند و غذاهای آلزاسی را با طعم آلمانی بچشند.

استراسبورگ تجربه چند فرهنگی است که شما به دنبال آن بودید.

در تولوز یک Au Pair شوید

اگر می خواهید Au Pair در تولوز باشید، ابتدا باید بدانید که این شهر به دلیل آجرهایی که برای ساختن بسیاری از ساختمان های آنجا به کار رفته، به شهر صورتی معروف است.

 

تولوز همچنین به داشتن بزرگترین مرکز فضایی اروپا مشهور است. بنابراین یک برنامه خوب این است که با خانواده میزبان خود به Cité de l'Espace بروید، یک پارک موضوعی که منحصراً به اکتشاف فضا اختصاص دارد. همچنین بناهای تاریخی زیادی از قرون وسطی مانند کلیسای جامع تولوز و کلیسای ژاکوبن ها وجود دارد.

 

این شهر نه تنها با رنگ صورتی، بلکه با میدان ها و باغ هایش شما را شگفت زده خواهد کرد. در Place du Capitole، می‌توانید بقایایی از قرن 1100 را ببینید. در امتداد کانال دو میدی قدم بزنید یا در Garonne با قایق سفر کنید.

تولوز با زیبایی خیابان هایش شما را مجذوب خود می کند

 

بوردو

فرانسه به خاطر غذا و خوراکش معروف است، اما بوردو دنیای دیگری است. اگرچه ما نمی خواهیم مصرف الکل را ترویج کنیم، اما اگر به عنوان یک Au Pair در بوردو اقامت دارید، باید در یک تور شراب شرکت کنید یا به سادگی به La Cité du Vin بروید، شراب داخل آن را بشناسید و معماری آینده نگرانه آن را در نظر بگیرید. بیرون.

 

یک راه خوب برای دیدن شهر و مکان هایی مانند Esplanade des Quinconces یا منطقه Saint-Pierre این است که سوار قطارهایی شوید که از سطح زمین حرکت می کنند.

 

سپس می توانید از مثلث طلایی عبور کنید و برای صرف قهوه به خیابان سنت کاترین بروید. در روزهای بارانی، می‌توانید بین هنر مدرن در موزه CAPC یا آثار رنسانس در موزه هنرهای زیبا یکی را انتخاب کنید

Au Pair در مارسی

بسیاری از گردشگران در تعطیلات مارسی را به عنوان سرنوشت خود انتخاب می کنند، اما این شهر میراث تاریخی شگفت انگیزی نیز دارد. بندر قدیمی بیش از 2600 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و در برخی مکان ها هنوز هم می توانید ماهی تازه بخرید.

در مارسی یک Au Pair شوید

مارسی

برای علاقه مندان به ورزش، پیاده روی در پارک ملی Calanques با سایر Au Pair ها می تواند فعالیتی باشد که در آخر هفته به دنبال انجام آن هستید.

 

همچنین می‌توانید از ارتفاع 150 متری از سطح آب بالا بروید تا کلیسای نوتردام د لا گارد را در نزدیکی بندر قدیمی ببینید، اگرچه آهسته دویدن در حین تماشای دریای مدیترانه در La Corniche نیز گزینه خوبی است.

 

نمی توانید Le Panier، محله ای قدیمی از 600 سال قبل از میلاد را از دست بدهید. خانواده میزبان خود را از طریق این مکان باستانی همراهی کنید و پیاده روی روز را در کاخ لانگ شانپ به پایان برسانید. در فواره باشکوه قرن نوزدهمی آن عکس سلفی بگیرید

 

 

Au Pair در لیون

در لیون یک Au Pair شوید

لیون

شهر لیون شهری زیبا و سرشار از آثار تاریخی است. اگر به عنوان Au Pair در لیون کار می کنید، باید از منطقه Vieux Lyon دیدن کنید. محله ای که بسیاری از خانواده های ثروتمند از فرانسه، ایتالیا و آلمان بین قرن های 15 و 17 در آن ساکن شدند و پر از بقایای رنسانس ایتالیایی و فرانسوی است.

 

اگر به تئاتر عتیقه دو فورویر بروید، تئاتری با قدمت 2000 ساله که می تواند تا 10000 تماشاگر را در خود جای دهد، می توانید از گذشته دیدن کنید. اگر می خواهید شهر را بشناسید، یک ایده خوب این است که در خیابان های لیون قدم بزنید، از این طریق تعدادی از نقاشی های دیواری معروف آن را خواهید دید.

 

با این حال، اگر می‌خواهید از مردم تقلید کنید، باید غذاهای لیونز را با خانواده میزبان خود امتحان کنید، زیرا لیون شهری است که بیشترین سرانه رستوران در فرانسه را دارد.

 

در حالی که احساس می کنید به قرن شانزدهم بازگشته اید، از لذت های لیون لذت ببرید

 

 

در نانت، خانه نویسنده ژول ورن، یک Au Pair شوید. هنگام اقامت خود به عنوان Au Pair در نانت، مطمئناً متوجه تأثیر نویسنده در شهر خواهید شد، در حالی که اقامت خود را به عنوان Au Pair در نانت انجام می دهید.

نانت

اگر به غرب جزیره نانت بروید، با موجودات انیماترونیک سرگرم خواهید شد. مثلاً می توانید با بچه ها بر پشت یک فیل متحرک سوار شوید! یکی دیگر از مکان های جالب برای بازدید، Jardin des Plantes است که حدود 10000 گونه مختلف از آسیا و آفریقا را در خود جای داده است.

 

در نهایت، به Place du Bouffay بروید و چیز بسیار خاصی را خواهید دید. این میدان دارای خانه‌های نیمه‌چوبی متعلق به دهه ۱۴۰۰ است و اطراف آن را رستوران‌ها و بارهای زیادی احاطه کرده‌اند.

 

شکی نیست که ژول ورن نقش مهمی در توسعه نانت داشت

 

در مونپلیه یک Au Pair شوید

مونپلیه

لویی چهاردهم در قرن هفدهم، مونپلیه را پایتخت ایالت باند لانگدوک کرد و بسیاری از مردم را برای اقامت در آنجا جذب کرد. به همین دلیل، اگر در طول اقامت خود به عنوان Au Pair در مونپلیه از Promenade du Peyrou بازدید کنید، مجسمه ای را در ادای احترام به پادشاه خواهید دید که به سمت اسپانیا اشاره می کند.

 

اگر می‌خواهید ببینید مون‌پلیه در قرن هفدهم چگونه بوده است، با دیگر Au Pairs از مون‌پلیه قدیمی در L'Écusson دیدن کنید، بیشتر ساختمان‌های آن به این زمان برمی‌گردند.

 

با پای پیاده ادامه دهید و به میدان کمدی که در سال 1790 ساخته شده است و در مرز بین شهر قدیمی و مونپلیه مدرن خواهید رسید. این شهر برای کار به عنوان Au Pair بسیار مناسب است زیرا یک آکواریوم و یک باغ وحش وجود دارد، بنابراین شما همیشه یک برنامه پشتیبان برای کودکان در روزهای بارانی خواهید داشت.

 

Au Pair بودن در مونپلیه قطعا گزینه ای است که باید در نظر بگیرید

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

معرفی شهرهای مهاجر پذیر فرانسه معرفی شهرهای مهاجر پذیر فرانسه
میانگین امتیاز 5 /5 از 1 کاربر

نویسنده

ساناز شکوهی

ساناز شکوهی

استاد زبان فرانسه و مشاور مهاجرت

فرم درخواست مشاوره

نظرات (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان